A cégalapítás menete nem is olyan bonyolult.

Szponzorált tartalom

cégalapítás menete

cégalapítás menete

Az egyik ismerősömnek már régi terve volt egy saját vállalkozás elindítása, de sosem volt elég bátorsága, hogy belevágjon. Aztán egy nap elhatározta, hogy elég volt a középszerű munkahelyeken töltött évekből, és elindította saját cégét. Azonban hamarosan szembesülnie kellett azzal a problémával, hogy mennyi mindenben is kell döntést hoznia, például arról, hogy hol legyen a cég székhelye. Bérelhetett volna egy irodát, de az óriási költségek miatt ez nem volt reális opció. Egy barátja javasolta neki, hogy próbálja ki a székhelyszolgáltatást. A cégalapítás menete szempontjából ez is fontos volt, hogy erről már az elején döntsön.

A szekhelyszolgaltatas24.hu mellett tette le a voksát, hisz sokan ajánlották neki ezt a több mint tíz éve fennálló székhelyszolgáltatót, akik magas minőségben, törvényes keretek között végzik tevékenységüket. Így nem kellett saját irodát fenntartania, így nagyobb összeget tudott befektetni a cégébe. Nem kellett a postára járnia, hogy átvegye a leveleket, és nem kellett azon aggódnia, hogy a hatóságok bármikor betoppanhatnak az irodájába, és megzavarják a munkáját. Az volt a legjobb része a székhelyszolgáltatásnak, hogy az összes küldeményt pontosan, precízen átveszik, és elektronikusan iktatják. Ez azt jelentette, hogy mindig pontosan tudta, mi érkezett hozzá, és nem kellett attól tartania, hogy elveszett leveleket kell keresgélnie, vagy lemarad valamilyen határidőről. De nemcsak a praktikus előnyei vonzották a szekhelyszolgaltatas24.hu-hoz, hanem az is, hogy ezzel a megoldással nagyon rugalmasan tudta kezelni a cégét. Amikor úgy döntött, hogy másik városba költözik, nem kellett aggódnia az irodájáért, hiszen a székhelyszolgáltatás segítségével könnyen áthelyezhette a cégét az új helyre. Ezt a flexibilitást rendkívül hasznosnak találta, és rengeteg időt és energiát spórolt meg ezzel így.

Mint mesélte, a szekhelyszolgaltatas24.hu a cégének az elején és az egész úton nagyon sokat segített. Nagy rugalmasságot és nyugodt biztonságot adott neki, így szabadon dolgozhatott a cégén Valószínűleg még mindig sokan úgy gondolják, hogy a cégalapítás egy bonyolult, időigényes és költséges folyamat, tele engedélyeztetési procedúrákkal, jogi fogalmakkal és papírmunkával.

A cégalapítás menete ezzel szemben meglehetőségen egyszerű, ráadásul nem is kerül sokba. Egy társas vállalkozást már pár tízezer forintból el lehet indítani, de ha esetleg egyéni vállalkozáson gondolkodik az ember, akkor még ennyi költséggel sem kell számolnia. Az egész folyamat csak néhány nap, és az egyszerűsített cégalapítás előnye, hogy előre meghatározott iratmintákkal lehet dolgozni, így nem kell külön társasági szerződést készíteni, ami a jogi folyamatokat is sokkal egyszerűbbé teszi. Ha szükség van módosításra, azt a cég megalapítása után gond nélkül meg lehet tenni. Természetesen ebben is segítséget nyújt a szekhelyszolgaltatas24.hu, amit azóta én is jó szívvel ajánlok mindenkinek.

Az előnyök sorát lehetne folytatni, a kényelem, a megbízhatóság mindenképp ide tartozik. Mint ahogy az is, hogy a szekhelyszolgaltatas24.hu elhelyezi cégünk cégtábláját közterületről jól látható helyre, hisz ez is egy törvényi kötelezettség. Ezen kívül az érkező leveleket átveszik, beszkennelik, és elektronikusan továbbítják számunkra. Ráadásul havonta egyszer ezt postán is megkapjuk. Sok székhelyszolgáltató ezt külön díj ellenében végzi el, de itt, a szekhelyszolgaltatas24.hu-nál ez alap. Szerintem napjainkban különösen fontos, hogy egy vállalkozás, különösen az indulás időszakában ne legyen leterhelve adminisztratív teendőkkel. Ráadásul sok az egyéni teendő, amikor a vállalkozónak egy személyben kell mindent megoldania. Hisz nem tud irodát bérelni és fenntartani, vagyis ez igen nagy költséggel járna. Nem beszélve egy alkalmazottról, aki átvenné és iktatná a leveleket. Ezt a terhet veszi le a vállalkozók válláról a szekhelyszolgaltatas24.hu.